Gruppträning

För att boka in dig på våra gruppass loggar du in med din mejladress och din pinkod som du har fått av oss. Du hittar den också i din mejl.

Vi erbjuder följande pass:

CrossHIIT – En lite tuffare variant av HIIT. Fokus på funktionell styrka och kondition.
Måndag: 18.30-19.40
Torsdag: 18.30-19.40

CrossHIIT Light – En lite mildare variant av våra populära CrossHIIT-pass. Inte lika intensivt som originalpasset, men målet är att man ska lära sig de olika övningar som även finns i det tuffare passet.
Torsdag: 17.30-18.30

HIIT – Högintensivt pass där du tränar hela kroppen under varierade former.
Tisdag: 18.30-19.10
Lördag: 10.00-11.00 

Rumpa/Mage – Träning med fokus på att stärka rumpa och mage.
Måndag: 17.30-18.20

Yoga – Yinyoga är en lugnare yoga där vi jobbar med bindväven istället för musklerna. Genomförs med stretching under en längre tid.
Söndag: 9.45-10.45

Seniorträning – Seniorpass där du tränar såväl muskel som balansträning. Anpassat för seniorer.
Tisdag: 9.15-10.00
Fredag: 9.15-10.00

 

Man kan boka in sig på valfritt pass tidigast en vecka innan och senast tio minuter innan passet börjar.
Avbokning kan ske senast 30 minuter innan passet börjar. Förutom på lördagens HIIT och söndagens yoga, då är det senast kl. 20.00 dagen innan du måste avboka.
Glöm inte att alltid checka av dig på läsaren vid receptionen innan du går in på ditt pass.