Gruppträning


Boka gruppass här

 

Du loggar in med med din mailadress och dina sex första siffror i ditt personnummer.

Vi erbjuder följande pass:

Bootcamp (Från den 22 september). 
Onsdag: 17.30-18.30
Fredag: 18.00-19.00
Lördag: 09.00-10.00

Boxning – Boxning i grupp där du utvecklar såväl kondition som styrka.
Tisdag: 17.00-18.00

Core – Träning med fokus på att stärka core/mage och ländrygg samtidigt som balansen tränas. Passet passar både äldre och yngre. 
Onsdag: 19.30-20.00
Söndag 10.00-10.30

CrossHIIT – En lite tuffare variant av HIIT. Fokus på funktionell styrka och kondition.
Måndag: 18.30-19.15
Torsdag: 18.45-19.30

Energyboost – Ett pulshöjande pass där hela kroppen får arbeta. Passar alla som vill öka uthålligheten utan att springa.
Onsdag: 19.00-19.30

HIIT – Högintensivt pass på 30 minuter där du tränar hela kroppen.
Tisdag: 18.30-19.10
Lördag: 10.30-11.10

Rumpa/Mage – Träning med fokus på att stärka rumpa och mage.
Måndag: 17.30-18.20
Torsdag: 17.30-18.20

Seniorträning – Seniorpass där du tränar såväl muskel som balansträning. Anpassat för seniorer.
Tisdag: 9.15-9.45

Yoga –  Avslappnande yoga i kombination med rörelse, andnings- och smidighetsträning för hela kroppen.
Söndag: 10.30-11.30

 

Man kan boka in sig på valfritt pass tidigast en vecka innan och senast tio minuter innan passet börjar.
Avbokning kan ske senast 15 minuter innan passet börjar.
Glöm inte att alltid checka av dig på läsaren vid receptionen innan du går in på ditt pass.